Home

Eerst volgende geplande trainingen Ik heb belangstelling

Opleidingsnaam Begindatum Einddatum Tijd Plaats Aantal plekken vrij

Telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers zijn het visitekaartje van het bedrijf. Een belangrijk onderdeel vanhun werkzaamheden is het telefonisch contact met de gast. Denk daarbij aan boekingen, vragen, maar ookklachten. Het bepaalt voor een groot gedeelte welk beeld de burger over het bedrijf vormt.

Aanpak
In onze Telefoontraining staat het doen voorop. U leert het best van wat u zelf ervaren heeft. We bieden u theorieter ondersteuning aan. U gaat aan de slag met casuïstiek, theorie en rollenspelen.We behandelen de volgende onderwerpen

  •   - Inzicht te krijgen in uw eigen vaardigheden op telefoongebied
  •   - Hoe u de klant op een correcte en vriendelijke manier te woord staat
  •   - Hoe om te gaan met een boze of onredelijke klant
  •   - De zin en onzin van telefoonscripts
  •   - Indien gewenst het internationaal telefoonalfabet.
  •   We behandelen de volgende onderwerpen:
     - De accountmanager binnen de organisatiedenken als ondernemer
  •   - Relatiebeheer en Sales; de balans
  •   - Vinden, binden, boeien
  •   - Relatiebeheer en gerichtheden
  •   - Opstellen van een Relatiebeheerplan
  •   - Gesprekstechnieken en verkoopgesprek 
  • Doelgroep: Telefonistes, receptionistes, baliemedewerkers en administratief medewerkers
    Duur: 1 dag of 2 dagdelen
    Prijs: €295,00 excl btw
    Groepsprijs: €1.750,00. Minimaal 6 deelnemers

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@bureauhtm.nl of 038-3374501.