Home

Eerst volgende geplande trainingen Ik heb belangstelling

Opleidingsnaam Begindatum Einddatum Tijd Plaats Aantal plekken vrij

Trots op Zeeuws-Vlaanderen

Maatwerk psychologie van het gastcontact

In de recreatiebranche draait het om het de gasten. De aandacht die er voor hen is en het inspelen op de behoeften van de gasten. Waarom doet een gast zoals hij of zij doet? Waarom komt een gast wel of niet naar mijn park? En hoe kan ik het beste inspelen op wat hij of zij nodig heeft? Allemaal vragen die je graag beantwoord ziet om het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken.

Maar soms gaat het niet allemaal even gemoedelijk. Ontevredenheid en klachten van gasten en zelfs van collega’s komen voor. In milde maar ook in heftige vorm. Soms ligt de oorzaak binnen de organisatie, heel vaak niet. Jouw reactie op agressie is van invloed op het verloop en de uitkomst van de communicatie. Mar hoe zorg je er nu voor dat de gasten tevreden blijven en wat doe je als de gasten agressie vertonen. In deze gecombineerde training wordt er aandacht besteed aan zowel het gastcontact als hoe om te gaan met weerstanden en agressie. 

Aanpak

Omdat wij onze trainingen zo persoonlijk mogelijk willen maken en willen laten aansluiten bij jouw vraag om vaardiger te worden mailen wij voorafgaand aan de training een intake-formulier. Hier kun je op aangeven wat jij graag wilt leren. De trainer zal dan zoveel mogelijk de koppeling maken naar jouw leerdoelen. Naast korte uitleg over verschillende theorieën, ga je vervolgens uitgebreid oefenen met een acteur en kun je dus direct met het geleerde aan de slag.

Algemene aandachtspunten

  •   - Je leert inspelen op behoeften van gasten

    - Je leert op meerdere manieren communiceren met gasten

    - Je krijgt meer inzicht in het gedrag van de ander

    - Je krijgt meer inzicht in je eigen gedrag

    - Je leert gasten aanspreken op hun gedrag

    - Je leert wat de invloed is van lichaamstaal

    - Je leert wat de invloed is van stemgebruik

Certificaat

  • Na afloop van de training ontvangt iedere deelnemer een getekend certificaat. 

HTM Training Trots op Zeeuws-Vlaanderen (Maatwerk Psychologie van het Gastcontact)

Doelgroep: Managers en medewerkers
Duur: 1 dag (waarvan een dagdeel met trainingsacteur)
Locatie: zie trainingkalender
Prijs € 375,00 excl. 21% btw
InCompany € 2.150,00 excl. 21% btw

Voor extra informatie kunt u contact opnemen met Leon Starrenburg via 06-24573118 /leonstarrenburg@bureauhtm.nl